Sähköinen markkinointi ja sisällöntuotanto

Sähköinen markkinointi ja sisällöntuotanto

Jokainen meistä toimii sisällöntuottajana. Oli alusta Snapchat, TikTok, WhatsApp, Instagram, Facebook tai Youtube tai mikä tahansa, kaikki ne perustuvat sisältöön. Sisältöä tuottavat käyttäjät itse, eli siis me kaikki. Joskus sisältö on vain lyhyt kommentti, mutta joskus me panostamme ja kuvaamme kuvan tai videon, jonka lataamme alustalle muiden kommentoitavaksi. Esimerkkinä alla oleva kuva, jonka olen ottanut kävelylenkillä kuntoportaiden yläpäästä.



Jakamalla kuvan varmistan muiden tietävän minulla olevan puhelin, jolla voi kuvata missä ja milloin vain ja minun käyvän lenkillä joko säännöllisesti tai epäsäännöllisesti. Tuottamalla sisältöä annan seuraajilleni hyödyllistä tai hyödytöntä tietoa, jota he voivat halutessaan käyttää haluamallaan tavalla.

Blogitekstit ovat yksi keino sitouttaa seuraajia, julkaisemalla säännöllisesti uutta sisältöä pidät seuraajien mielenkiintoa yllä ja näiden jakaessa julkaisuja eteenpäin, kasvatat seuraajiesi määrää.


Blogi on yleensä enemmän tiedonjakamisen väline, kuin varsinainen myyntiväline. Blogilla kuitenkin on helppo esitelllä palveluja, Suomesta löytyy hienoja blogeja leivonnasta puutarhanhoitoon, autonkorjauksesta rakentamiseen ja kaikkea siltä väliltä.

Lue lisää

Kullakin sisällöntuottajalla on oma tapansa kirjoittaa ja käyttää mediatiedostoja tekstin tukena. Vain kirjoittamalla löydät oman tyylisi.

Tämä teksti on luotu Bloggerilla, joka kuuluu Gmail-osoitteen mukana tuleviin Googlen työkaluihin. Muista pitää huolta digitaalisesta identiteetistäsi, eli salasanoista ja käyttäjätunnuksista, käytä kaksivaiheista tunnistautumista aina kun se on mahdollista.

Ainahan voi myös puheella kirjoittaa, jos siltä tuntuu varsinkin, jos kännykällä tätä päivittää voi olla, että kirjoittaminen sormilla on aika hidasta.










Kommentit